Saturday, March 2, 2013

Keyboard I Lebiu

Ehehehe..malu la pulop.. :P

Hmm, titew nak beli keybord.
Tapi satu benda pun tak reti.
Malu malu*

Tapi nak jugak..
Dah survey dah, yang 2nd hand.
Sebab nak model yang berkualiti, murah.
Bebudak TESL maktab aku pakat jual keyboard, sebab subjek music diorang dah berakhir, dan ada certain yang tak nak continue main.
So, ada 2 orang yang aku dah tanya, nak jual model YAMAHA e333.
Okey la dok yamaha? Aku pun tatau.

Runding-runding, seorang ni nak jual rm650, seorang lagi RM550.
Aku cakap, bajet aku RM500 je. So bila dapat RM550 tu... Nak nak nak!! :)
Tapi cakap kat owner, hold dulu, sebab nak murah lagi. Ngee~ jahat la aku...
Diorang beli 800++ sebab beli banyak-banyak, aku tengok internet, harga latest dalam 970.
Okey la kot eh? hehe

Sebenarnya esok pun boleh beli, cuma bawak bersabar. Bertenang ye cik tiara..
Masalahnye sekarang, ada keyboard. Tak tau main??? Puii.. haha

InsyaAllah, keinginan dan minat tu ada, bak kata member aku. :)


No comments: