Monday, April 22, 2013

Entri Maghrib

Oh.
Dah lama tak tulis cerita baru.
Sedangkan macam-macam benda dah berlalu.
Penting.
Seronok, sedih. Adalah benda menarik yang nak diceritakan.

Peliknya aku.
Tak terlalu ketagih ambik gambar semua aktiviti, cerita semua aktiviti, kongsi suka duka dekat laman sosial. (dah tu, apa yang ko buat ni weh!?)
okeyla, ini blog cerita lain. More to express and thinking. hahaha.

Hmmm.
Kenapa eak?
Aku tak ambik gambar, post bla bla bla.
Hari ni kite bla bla bla.
Snap gambar makan, pegi sini sana.
Padahal setiap hari pun full. 
Penat lembik macam-macam aktiviti.
Kenapa aku tak macam perempuan lain????!!!!
Rugi jugak kadang-kadang sebab aku tak menjalani kehidupan seperti gadis-gadis lain pada abad ke-21 ni.
Oldskul ke aku. Kolot ke aku. Kampung? Tradisional? Antik? Loser? 

Ohhhhh!! Kenapa???
Aku ni tak normal ke weh.    T.T


No comments: